بهترین دکتر پوست و مو در کلینیک جهانشهر کرج

دکتر پوست و مو کرج

دکتر پوست و مو کرج: دکتر پوست و مو میتواند در بروز مشکلات یکی از مهم ترین بخش بدن به ما کمک کند و از آسیب ها جلوگیری کند.زیبایی همیشه برای انسان دغدغه ای مهم بوده و همه تلاش می کنند در نگاه اول زیبا به نظر برسند پس هرچه پوست سالم تر و بدون لک و جوش باشد چهره زیباتر به نظر می رسد.
پوست مثل یک لایه ی محافظ از بدن انسان در برابر آسیب ها و عفونت ها محافظت می کند.
داشتن پوست و موی زیبا چهره شما را جوان و شاداب نشان می دهد.
متاسفانه گاهی افراد به دلایل مختلف ژنتیکی و محیطی با مشکل هایی مثل چین و چروک،آکنه،تیرگی پوست،ریزش مو و…… مواجه می شوند و متخصص می تواند به فرد کمک کند تا علاوه بر داشتن پوستی زیبا جوانسازی پوست را در صورت خود تجربه کند.

دکتر پوست کرج

دکتر پوست کرج

درمان آکنه،اگزما و جوش

بیشترین مشکلات پوستی که امروزه شایع شده است جوش و آکنه است که در نوجوانان بیشتر دیده می شود و باعث میشود جای جوش باقی بماند.
استرس،مشکلات هورمونی،تغذیه نامناسب،آلودگی پوستی و….می تواند از علل های جوش صورت باشد.
برای درمان جوش و جای جوش حتما باید به بهترین متخصص پوست مراجعه کنید تا بتواند تمام اثرات جوش صورت را بدون کوچک ترین آسیبی از بین ببرد.
اگزما یکی از بیماری های پوستی آلرژیک است که می تواند خفیف و شدید باشد و به کمک داروهایی که پزشک پوست تجویز می کند می توان آن را کنترل کرد.

درمان ریزش مو

ریزش مو یکی از شایع ترین مشکل بین افراد مخصوصا در خانم هاست که علل مختلفی مثل تغذیه،ژنتیک ،استرس شدید و…..باعث بروز این مشکل می شود و برای حل این مشکل حتما باید به پزشک مراجعه کرد که با تشخیص دادن علت ریزش مشکل را رفع کند ولی اگر ریزش قابل کنترل نباشد پزشک مجبور می شود که کاشت مو انجام دهد.

پس پزشک متخصص در این زمینه باید توانایی این را داشته باشد که بتواند مشکل را در کوتاه ترین زمان ممکن تشخیص دهد.جلوگیری از ریزش مو علاوه بر جنبه ی زیبایی جنبه ی روحی نیز دارد که باعث می شود فرد دیگر خجالت نکشد و از حضور در اجتماع هراسی نداشته باشد که این موضوع در سنین جوانی بسیار مهم است زیرا آنها آسیب پذیرتر هستند و زود اعتماد به نفسشان را از دست می دهند.

مزوتراپی چیست

مزوتراپی یکی از روش های درمانی است که باعث توقف ریزش مو و تحریک رشد آن می شود که ترکیبی از مواد مختلف تقویتی به درون پوست تزریق می شود.
این مواد شامل داروها،ویتامین ها،عصاره های گیاهی و….است که به درمان ریزش مو و طاسی کمک می کند.
مزوتراپی می‌تواند به عنوان یک روش درمانی مکمل قبل از کاشت مو یا بعد از آن نیز مورد استفاده قرار بگیرد پس نگران این موضوع که می توان بعد از کاشت مو مزوتراپی انجام داد یا نه نباشید.

خدمات پوست و مو در کلینیک جهانشهر کرج

با توجه به سال ها سابقه طولانی کلینیک جهانشهر کرج در زمینه انجام خدمات پوست، مو و زیبایی و همکاری با پزشکان و متخصصین مجرب با بیشترین کسب رضایت مراجعین همواره در حال خدمت رسانی می باشد.
شما عزیزان می توانید جهت انجام ویزیت و مشاوره و معاینه رایگان توسط پزشکان در کلینیک با ما تماس بگیرید.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

4 × چهار =

فهرست