رفع تیرگی دور چشم با تزریق فیلر

رفع تيرگي دور چشم كرج

رفع تیرگی دور چشم کرج: یکی از درمان هایی است که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. سیاهی دور چشم نشانگر بیماری خاصی نیست و نباید باعث نگرانی شما شود. دلیل به وجود آمدن سیاهی دور چشم تغییر در فعالیت های روزمره می باشد. افراد مسن، سیاه پوست و کسانی که در میان اعضای خانواده سابقه ی این عارضه ی پوستی را دارند بیشتر مستعد پدیدار شدن تیرگی در اطراف چشم خود هستند.

خوشبختانه با عوض کردن بعضی عادت ها و استفاده از روش های درمانی ساده می توان در بسیاری از موارد تیرگی زیر چشم را از بین برد. برای درمان قطعی تر و ماندگار تر باید از روش های کلینیکی استفاده کنید که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

تزریق فیلر زیر چشم کرج

تزریق فیلر زیر چشم کرج

کربوکسی تراپی زیر چشم

یکی از روش های مهم رفع تیرگی کربوکسی تراپی می باشد. این روش برای آن دسته افرادی خوب است که سیاهی چشمانشان دائمی شده است؛ همچنین این روش مناسب افرادی است که دارای حلقه های سیاه و تیره در اطراف چشم خود هستند . کربوکسی تراپی بر پایه ی استفاده از گاز کربن دی اکسید است؛ که در دسته ی درمان های غیر جراحی قرار می گیرد وبا تزریق انجام می شود. به این صورت که پزشک سرنگ حاوی گاز کربن دی اکسید را به ناحیه ی مورد نظر وارد می کند و محتویات سرنگ در زیرپوست تزریق می شود.

رفع سیاهی زیر چشم با تزریق ژل و فیلر

هدف از تزریق فیلر به زیر چشم روشن شدن و پر شدن ناحیه زیر چشم ها است که کمک می کند میزان چین و چروک ها و سیاهی زیر چشم کم شوند. فیلر زیر چشم را می توان در نواحی اطراف چشم ها انجام داد، از جمله:

  • خطوط پنجه کلاغی: همان ناحیه زیر چشم است که از گوشه داخلی چشم شروع می شود و به سمت گونه کشیده میشود.
  • چین و چروک های زیر چشم: از آن جایی که پوست زیر چشم حساس و مستعد چروک است، تزریق فیلر می تواند بهرفع خطوط ایجاد شده در این ناحیه کمک کند.
فیلر-زیر-چشم-کلینیک-جهانشهر-کرج

فیلر-زیر-چشم-کلینیک-جهانشهر-کرج

جهت تزریق فیلر زیر چشم، ابتدا نواحی که قرار فیلر تزریق شود، علامت گذاری و با مایع تمیز کننده، استریل میشوند. در اکثر مواقع از کرم بی حس کننده در ناحیه استفاده می شود و چند دقیقه طول می کشد تا کرم جذب پوست شود واثر کند. سپس، فیلر با استفاده از سوزن کوچک و ظریف، به ناحیه مورد نظر تزریق خواهد شد.

از بین بردن سیاهی زیر چشم با میکرونیدلینگ

این درمان با استفاده از رولر میکرونیدولینک انجام میشود. میکرونیدلینگ دستگاه کوچکی است که ۲۰۰ سوزن خیلیظریف و مخصوص جراحی روی آن قرار داده شده است. سوزن های ظریف به کار رفته در این رولر، پوست را تحریک میکند تا کلاژن تولید کند. میکرونیدلینگ درد ندارد و تنها چند دقیقه زمان میبرد.

میکرونیدلینگ در کرج

میکرونیدلینگ کلینیک جهانشهر کرج

ممکن است برای دستیابی به اثر مطلوب به یک یا چند جلسه درمان با میکرونیدلینگ نیاز داشته باشید؛ که فاصله میان هر دو جلسه حدودا ۴ تا ۶ هفته است. ماندگاری نتیجه میکرونیدلینگ بلند مدت است و هر ۶ ماه یک بار لازم است جهت حفظ نتیجه درمان تکرار شود.

درمان سیاهی دور چشم با مزوتراپی

مزوتراپی بروز ترین تکنیکی است که با تزریق ترکیبی از ویتامین ها،‌ آنزیم ها، هورمون ها و عصاره های گیاهی برای سفت کردن پوست و از بین بردن چربی های اضافه به کار می رود. در این روش از سوزن های بسیار ظریفی استفاده می کنند تا تعدادی تزریق به لایه ای از پوست به نام مزودرم انجامشود. مزوتراپی با درمان این مشکلات پوست دور چشم را روشن میکند و باعث می شود پف و تیرگی زیر چشم از بین برود.

همچنین مزوتراپی برای از بین بردن چربی، محو کردن چین و چروک و خطوط روی صورت و کمرنگ کردن لکه های پوستی به کار می رود.

مزوتراپی کلینیک جهانشهر کرج

مزوتراپی کلینیک جهانشهر کرج

رفع تيرگي دور چشم در کلینیک جهانشهر کرج

هزینه درمان برای رفع تیرگی و سیاهی دور چشم به میزان تجربه پزشک، موقعیت جفرافیایی کلینیک، تعداد جلساتی که تحت درمان قرار خواهید گرفت و اینکه آیا در کنار روشی که انتخاب می کنید به درمان های دیگر نیاز دارید یا نه بستگی دارد.

برای اطلاع از قیمت و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. ما در تمامی ساعات کاری کلینیک آماده پاسخگویی به شما عزیزان خواهیم بود. هچنین می توانید بصورت حضوری به کلینیک مراجعه کنید و از مشاوره رایگان با پزشک متخصص مرکز زیبایی جهانشهر بهره مند شوید.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

یک + هشت =

فهرست