برای اینکه بدانیم آیا روش الکترولیز برای موهای صورت بهتر است یا لیزر؟ لازم است که دانش خود را در این زمینه افزایش دهیم.هرکسی موهای نازکی روی صورت خود دارد و در حالی که هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد، بسیاری از آنها مأموریت خود را برای یافتن راهی مطمئن برای از بین بردن حالت کدر صورت-یعنی در ساق پا، لب ها و ابروها قرار می دهند. اپیلاسیون و اصلاح ممکن است در مناطقی از بدن مانند پاها و زیر بغل موثر باشد اما وقتی صحبت از صورت می شود ممکن است گزینه دائمی تری ارزش بررسی را داشته باشد.

الکترولیز و لیزر موهای زائد دو روش حذف موهای دائمی و نیمه دائمی است که می تواند موهای صورت را به طور موثری از بین ببرند. این دو روش در بهترین مرکز لیزر در کرج  توسط دکتر جهانشهر انجام می شود. اما در اینجا سوال مطرح می شود که تفاوت این دو چیست؟ کدامیک عملکرد بهتری خواهد داشت؟ در ادامه به توضیح تفاوت های این دو خواهیم پرداخت.

الکترولیز چیست؟

با ما همراه باشید تا بدانید الکترولیز چیست؟ در ولقع الکترولیز  یک نوع فلز نازکی است که برای رساندن یک نبض الکتریکی سطح پایین به هر فولیکول موی ناخواسته استفاده می شود و رشد موهای جدید را متوقف می کند. این روش برای هدف قرار دادن فولیکول های مو در نزدیکی مناطق حساس بی خطر است و بسیار دقیق است. پس از درمان های مکرر الکترولیز منجر به حذف موهای دائمی می شود.

 الکترولیز چیست

لیزرموهای زائد چیست؟

بر خلاف الکترولیز، که لیزر موهای زائد از طول موج های خاصی از نور برای هدف قرار دادن ملانین در فولیکول های تیره مو در ناحیه مورد نظر استفاده می کند. لیزرمانند الکترولیز فولیکول های مو را هدف قرار نمی دهد و از انرژی نور به جای جریان الکتریکی استفاده می کند. و از آنجا که لیزر به صورت انتخابی ملانین را در موها هدف قرار می دهد فقط روی موهای قهوه ای تیره یا سیاه کار می کند و نه موهای خاکستری، قرمز یا بلوند. بسته به میزان تحمل درد، بسیاری از افراد لیزر موهای زائد را نسبت به الکترولیز قابل تحمل می دانند و درد لیزر موهای زائد را با بستن نوار لاستیکی مقایسه می کنند.

 

لیزر موهای زائد صورت چگونه عمل می کند؟

در بهترین مرکز لیزر در کرج لیزر موهای زائد با ارسال نوری به فولیکول مو از طریق لیزر که توسط رنگدانه یا ملانین در مو جذب می شود. به همین دلیل است که در ابتدا روی افرادی که موهای تیره تری دارند بهترین کار را می کند.

هنگامی که نور توسط رنگدانه جذب می شود به گرما تبدیل می شود که در واقع به فولیکول آسیب می رساند. پس از آسیب لیزر به فولیکول مو مو بخار می شود و دور کامل درمان بعداً رشد مجدد مو متوقف می شود.لیزر موهای زائد ممکن است به جلوگیری از رشد موهای زائد کمک کند و در زمان معمولاً برای اپیلاسیون یا اصلاح صرفه جویی می کند.اثربخشی،اگر لیزر موهای زائد صورت را به درستی انجام دهد، موهای زائد را برای همیشه از بین می برد.

فواید لیزرموهای زائد

لیزرموهای زائد بسیار انتخابی است، درمان های کمتری مورد نیاز است و نتایج زودتر دیده می شود.لیزردارای هزینه کمتری است. زیرا درمان های لیزر موهای زائد فقط به شش تا هشت جلسه نیاز دارند.لیزر موهای زائد بسیار خسته کننده تر و زمان برتر از الکترولیز است. با این وجود در حالی که متوجه کاهش قابل توجه موها می شوید بسیاری از آنها رشد مجدد مو را تجربه می کنند و ممکن است مجبور شوند گاهی اوقات از لیزر استفاده کنند تا نتیجه طولانی مدت داشته باشد.شما می توانید در بهترین مرکز لیزر در کرج برای اصلاح صورت خود از لیزر استفاده نمایید.نظرتان د رمورد میکرونیدلینگ در کرج

چیست؟ با مراجعه به مقاله مرتب به پاسخ سوالاتتان برسید.

آیا روش الکترولیز برای موهای صورت بهتر است یا لیزر؟

برای اینکه بدانیم آیا روش الکترولیز برای موهای صورت بهتر است یا لیزر؟ نیاز است به نکات زیر توجه کنیم.همه چیز بستگی به رنگ پوست شما و ماندگاری نتیجه ای دارد که به دنبال آن هستید.

لیزرموهای زائد بیشتر برای افرادی با پوست روشن و موهای تیره مناسب است و می تواند در هر دو قسمت کوچک تر و بزرگ تر بدن انجام شود. از طرف دیگر، الکترولیز برای هر کسی صرف نظر از نوع مو و رنگ مو یا رنگ پوست مناسب است. الکترولیز برای نواحی کوچک یا کسانی که به دنبال از بین بردن موهای زائد در اطراف چشم هستند مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

3 × پنج =

فهرست