درمان اصولی ریزش مو در کوتاهترین زمان ممکن

سلول تراپی و درمان ریزش مو در کرج

سلول تراپی و درمان ریزش مو در کرج : ریزش مو یک مشکل مهم و جهانی است. ممکن است شما هم جزو کسانی باشید که کم شدن موها برایتان تبدیل به نگرانی هر روزه شده باشد. در این صورت احتمالا از دست دادن موها موجب کم شدن احساس رضایت و اعتماد به نفس­ شما شده است. کاشت مو به عنوان آخرین راه حل برای درمان ریزش مو شناخته شده است. کاشت مو به روش سلول های بنیادی مانند کاشت مو به شیوه سنتی می باشد. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی در رابطه با سلول تراپی و درمان ریزش مو در کرج را کسب کنید.

آیا با سلول های بنیادی می توان مو کاشت

بله؛ همانطور که گفته شد کاشت مو به روش سلول های بنیادی مانند کاشت مو به روش سنتی است. ولی به جای برداشتن تعداد زیادی از موها برای پیوند، نمونه پوست کوچکی را که فولیکول ‌های مو از آن برداشت می‌شود، جدا می‌ کنند. در نتیجه فولیکول ‌ها در آزمایشگاه تکثیر شده و در نواحی ریزش مو روی پوست سر کاشته می‌ شوند. این فرایند به مو اجازه می‌ دهد تا در جایی که کاشته شده‌اند، رشد کنند.

شیوه کاشت مو با سلول بنیادی چگونه است

سلول‌ های بنیادی می‌ توانند به انواع مختلفی از سلول‌ ها در بدن یک فرد تبدیل شوند؛ که این سلول‌ ها توانایی ترمیم بافت‌ های آسیب دیده را دارند و نقش مهمی را در بهبودی سریع و طبیعی ایفا می کنند. سلول‌ های بنیادی ممکن است با وارد شدن مجدد به پوست سر باعث رشد مو شوند. در این روش محلول به نواحی پوست سر تزریق می‌ شود تا باعث رشد موهای جدید شود؛ نکته مهم اینجاست که در کاشت مو با روش سلول های بنیادی از سلول ‌های بنیادی خود بیمار برای درمان استفاده می‌ شود.

سلول های بنیادی توانایی تقسیم و ایجاد انواع سلول‌ های بدن را دارند. در زمان عمل از تزریق میکرو سلول‌ های بنیادی برای تزریق آن‌ ها به فولیکول‌ های مواستفاده می‌گردد. این سلول‌ ها زیاد می شوند و در محل گیرنده تقسیم خواهند شد و سلول ‌های جدید تولید می‌ کنند.

تزریق سلول بنیادی به صورت

تزریق سلول بنیادی به صورت

کاشت مو به روش سلول های بنیادی چه مزایایی دارد

  • کاشت مو به روش سلول های بنیادی طاسی کامل و طاسی ژنتیکی را درمان می کند.
  • این تکنیک، کاملا طبیعی می باشد.
  • روشی سریع و موثر است.
  • سلول تراپی و درمان ریزش مو در کرج نیازی به بی حسی ندارد.
  • بدون اسکار یا جای زخم است.
  • مهم تر از همه اینکه بعد از پایان کار، فرد می‌ تواند به فعالیت‌ های عادی خود برگردد.

درصد موفقیت این روش چقدر است

نتایج تحقیقات و مطالعات نشان داده است که تا ۲۰ هفته پس از پایان درمان ۳۰ درصد تراکم مو افزایش پیدا می کند. ولی اکثر کلینیک‌ هایی که در حال حاضر کاشت مو با سلول های بنیادی انجام می دهند، هیچ تضمینی در رابطه با میزان موفقیت نمی‌ دهند.

دوره نقاهت سلول تراپی و درمان ریزش مو چقدر می باشد

برای درمان کاشت مو توسط سلول های بنیادی به دوره نقاهت نیازی نیست؛ ولی ممکن است بیمار بعد از عمل مقداری درد داشته باشد که این درد تا یک هفته به پایان می رشد. لطفا تا یک هفته پس از عمل ورزش نکنید و فعالیت سنگین انجام ندهید. این روش برای افرادی مناسب است که نمی خواهند بعد از انجام کار دوره نقاهت زیادی داشته باشند. مثلا افرادی که تحت عمل جراحی سنتی کاشت مو قرارمی‌ گیرند، ممکن است بیش از یک هفته در دوران نقاهت باشند. ولی کاشت مو به روش سلول های بنیادی، بهبودی بسیار سریع ‌تری دارد. بنابراین ناحیه مورد نظر تا هفت روز کاملا بهبود میابد.

سلول تراپی و درمان ریزش مو در کلینیک جهانشهر کرج

در کلینیک جهانشهر شما زیباجویان بدون تحمل درد می توانید زیبایی و جذابیت دو چندان را به چهره ی خود هدیه دهید. جهت ارتباط با مشاوران و یک جلسه ویزیت و همچنین مشاوره رایگان با متخصصان کلینیک ما می توانید با شماره های ما تماس حاصل نمایید.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

چهار × دو =

فهرست