عمل جراحی کاشت دلتوئید چیست؟

عمل جراحی کاشت دلتوئید (کاشت شانه) روشی است برای افرادی که حجم بیشتری و وضوح بیشتری را در قسمت بالای بدن خود می خواهند. از ایمپلنت های شانه می توان برای اصلاح بدشکلی هایی که در اثر آسیب یا ضربه ایجاد شده اند نیز استفاده کرد.

همانند سایر روش های کاشت، کاشت شانه قابل تنظیم است. دکتر جهانشهر در زمینه عمل جراحی کاشت دلتوئید تخصص دارد و راه حل های سفارشی ارائه می دهد که به بدن شما فرم و تعریف دلخواه شما را می دهد. زخم حداقل است و تقریبا با یک چشم آموزش دیده قابل توجه نیست.

افراد مناسب برای عمل جراحی کاشت دلتوئید

نامزد ایده آل برای عمل جراحی کاشت دلتوئید در بهترین کلینیک زیبایی در کرج، کسی است که می خواهد حجم بیشتری به ناحیه شانه خود اضافه کند. برخی از افراد در بالاتنه نسبت به دیگران تعریف بیشتری دارند. این به ژنتیک مربوط می شود. اگر شما فردی هستید که ساعت ها در باشگاه ورزش می کنید اما هنوز تعریف مورد نظر خود را ندارید ، ممکن است کاندید مناسبی برای کاشت دلتوئید باشید.

البته عوامل دیگری نیز وجود دارد که افراد را کاندیدای خوبی برای کانتورینگ بدن می کند. جراحی کاشت شانه هنوز جراحی است، بنابراین مهم است که از سلامت کافی برای انجام این نوع عمل برخوردار باشید. ما به طور کلی دریافتیم که افراد زیر کاندیدای ایده آل هستند:

افراد سالم و غیر سیگاری.

بدون شرایط زمینه ای بهداشتی.

می خواهد تروما یا اختلالات مادرزادی را اصلاح کند.

آرزوی ایجاد توده عضلانی در شانه ها را دارد.

انتظارات واقع بینانه دارد.

می تواند برای استراحت و بهبودی از کار مرخصی بگیرد.

کاشت شانه

انواع مختلف تقویت دلتوئید چیست؟

در حالی که عمل جراحی کاشت دلتوئید شانه می تواند برای مردان و زنان مورد استفاده قرار گیرد، بیشتر توسط ورزشکاران بدنساز درخواست می شود تا تعریف عضلانی خود را افزایش دهند. پیوند ماهیچه گزینه ای برای ناحیه شانه نیست ، بنابراین جراحان زیبایی به تزریق چربی یا کاشت دلتوئید تمایل دارند.

دلیل اینکه ما معمولا تزریق چربی را توصیه نمی کنیم این است که چربی همیشه دوام نمی آورد. از طرف دیگر، ایمپلنت های سیلیکونی نرم طبیعی به نظر می رسند و ماندگاری بالایی دارند. آنها حجم ثابت را حفظ می کنند و سیلیکون جامد نشت نمی کند.

ایمپلنت ها را می توان با خیال راحت و موثر در عضلات سه سر ، دوسر و دلتوئیدها قرار داد:

سه سر بازویی این برش نزدیک به آرنج در قسمت داخلی بازو ایجاد می شود. اندازه ایمپلنت بستگی به فضای اطراف ماهیچه و اندازه بازوی شما دارد.

دوسر بازویی برش کوچکی در قسمت داخلی بازو ایجاد می شود. این امر به دکتر جهانشهر اجازه می دهد تا ایمپلنت ها را به درستی مانور دهد.

دلتوئیدها. این برش بین ماهیچه های دلتوئید و سینه ایجاد می شود. ایمپلنت به شکل بیضی است و گاهی اوقات با پیوند چربی بیشتر تقویت می شود. بخیه ها برای درمان استفاده می شود.

همچنین بخوانید : تزریق بوتاکس در کرج

آمادگی برای جراحی کاشت دلتوئید

بسیاری از متقاضیان در مورد آمادگی برای عمل جراحی کاشت دلتوئید در بهترین کلینیک زیبایی در کرج، سوالاتی دارند. خبر خوب این است که این روش حداقل تهاجمی است و نتایج خوبی دارد. بهترین راه آماده سازی حفظ سلامتی است. در اینجا برخی از مواردی که قبل از بزرگ شدن دلتوئید توصیه می کنیم ذکر شده است:

رژیم غذایی و وزن مناسبی داشته باشید.

ورزش را ادامه دهید (اگر ورزش می کنید). از برخی داروها و مکمل ها مانند داروهای رژیمی، مکمل های هورمونی، مکمل های گیاهی، رقیق کننده خون و NSAID ها خودداری کنید.

آزمایشات قبل از عمل جراحی کاشت دلتوئید خود را انجام دهید، زیرا برخی از مراجعین نیاز به آزمایش خون و مجوزهای پزشکی دارند. ما همچنین توصیه می کنیم از قبل برای بهبودی خود آماده شوید. عجله در بهبودی به نفع شما نیست و می تواند در درمان سالم اختلال ایجاد کند. دوست یا خویشاوندی پیدا کنید که بتواند شما را به مرکز بهترین کلینیک زیبایی در کرج ما ببرد و از آنجا خارج کند و در زمان بهبودی در خانه به شما کمک کند.

همچنین برای مرخصی کار برنامه ریزی کنید. اکثر افراد باید 1-2 هفته از کار خود مرخصی بگیرند ، اما این بستگی به نوع کار شما دارد. اگر شغل شما به بلند کردن سنگین یا ساعت های طولانی روی پای شما نیاز دارد، زمان بیشتری برای بهبودی به خود اختصاص دهید.

در نهایت، لوازم مناسب را خریداری کنید تا بتوانید آنها را در دست داشته باشید. اینها شامل گاز، پماد آنتی بیوتیک و داروهای بدون نسخه مانند مسکن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

19 − پنج =

فهرست