عمل زیبایی واژن یا لابیاپلاستی در جهانشهر کرج

عمل زیبایی واژن در جهانشهر کرج

عمل زیبایی واژن در جهانشهر کرج : عمل زیبایی واژن یا لابیاپلاستی به روش‌ های مختلفی انجام می‌ شود. در ادامه روش‌ های زیبایی واژن، نحوه جراحی و عوارض آن را به شما توضیح می‌ دهیم. اگر قصد عمل زیبایی واژن یا تنگ کردن واژن را دارید، بهتر است، با چند پزشک متخصص زیبایی باتجربه مشاوره داشته باشید. پزشک بهترین روش را با توجه به انتظارات شما پیشنهاد می ‌دهد.

حتما در جلسه مشاوره رایگان ما سوالات و نگرانی‌ های خود را با متخصص در میان بگذارید، تا راهنمایی کامل را دریافت کنید. همچنین می‌ توانید در این زمینه از متخصصان کلینیک جهانشهر کمک بگیرید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید که می‌ خواهیم به معرفی کامل عمل زیبایی واژن در جهانشهر کرج بپردازیم.

عمل لابیاپلاستی- کلینیک جهانشهر کرج

عمل لابیاپلاستی- کلینیک جهانشهر کرج

آنچه در این مطلب می خوانید:

ویژگی های عمل زیبایی واژن در جهانشهر کرج

عمل زیبایی واژن Vaginal beauty surgery، روشی موثر در تغییرات واژن است. روش‌ های زیادی برای جراحی زیبایی واژن وجود دارد. بعضی روش‌ ها مربوط به زیبایی واژن بوده و برخی دیگر روش‌ های تنگ کردن واژن است. بیماران گاهی به این روش ‌ها جراحی زیبایی اندام تناسلی زنان، جوانسازی واژن، جراحی جوانسازی دستگاه تناسلی خانم‌ ها یا جراحی پلاستیک واژن می‌ گویند. این روش‌ ها علاوه بر جوانسازی در بهبود بعضی مشکلات مانند بی‌ اختیاری ادرار یا کاهش میل جنسی نیز موثر است. جهت کسب اطلاعات کامل درباره لابیاپلاستی با ما در تماس باشید.

انواع روش عمل زیبایی واژن و افتادگی رحم در کرج

عمل زیبایی واژن یا جراحی جوانسازی واژن شامل چندین عمل جراحی است. این روش ‌ها شکل، اندازه و عملکرد ناحیه تناسلی را بهبود می‌ بخشند. ساختار های بافت نرم که در اثر روند پیری دچار مشکل شده‌اند، با این روش‌ ها بازسازی می‌ شوند. زیبایی واژن از طریق روش‌ های جراحی یا بدون جراحی معمولا با تکنیک ‌های زیر انجام می‌ شود:

  1. زیبایی واژن با تزریق ژل
  2. زیبایی واژن با تزریق چربی
  3. زیبایی واژن با انواع کربوکسی تراپی
  4. عمل لابیاپلاستی
  5. عمل زیبایی کلیتوریس
  6. عمل لابیاماژورپلاستی
  7. عمل مونس پلاستی
متخصص لابیاپلاستی در کرج

متخصص لابیاپلاستی در کرج

عمل زیبایی واژن لابیاپلاستی در کلینیک جهانشهر

در عمل لابیاپلاستی لبه‌ های کوچک واژن اصلاح شده و اندازه آن‌ ها کاهش پیدا می‌ کند. این جراحی رایج‌ ترین عمل زیبایی واژن محسوب می‌ شود. طبق مطالعات انجام شده رضایت از این عمل بالای ۹۰% است. خانم ‌ها به دلایل مختلفی از جمله درد ناشی از پیچ خوردن و کشیده شدن لابیا‌ ها به خصوص هنگام رابطه جنسی زناشویی یا دوچرخه‌ سواری عمل لابیاپلاستی را انجام می‌ دهند. همچنین ممکن است، به دلیل عدم تقارن در این لبه‌ ها جراحی انجام شود.

هدف از این جراحی کاهش اندازه لبه‌ های کوچک است. پس از عمل، لبه‌ های کوچک توسط لبه‌ های بزرگ پوشیده شده و دیده نمی‌ شوند. عمل زیبایی واژن با بی‌ حسی یا تحت بیهوشی انجام می‌ شود. کل زمان عمل بین یک تا دو ساعت طول می‌ کشد.

مراقبت‌ های بعد از انجام عمل زیبایی واژن

اکثر بیماران برای انجام این عمل زیبایی یک هفته مرخصی از محل کار خود می‌ گیرند. در این مدت تورم و کمی درد طبیعی است. تورم و درد را می‌ توان با استفاده از کمپرس یخ کاهش داد. برای استفاده از کمپرس یخ بهتر است، ۲۰ دقیقه یخ را روی واژن قرار داده و ۲۰ دقیقه به آن استراحت دهید. راه دیگر برای کاهش تورم واژن بالا قرار دادن پاها است. سوال بسیاری از بیماران این است، که آیا امکان رابطه جنسی پس از عمل زیبایی واژن وجود دارد؟ حدود چهار تا شش هفته بعد از عمل زیبایی واژن می‌ توان مقاربت را از سر گرفت.

لابیاپلاستی واژن در کرج

لابیاپلاستی واژن در کرج

تورم اصلی حدود شش هفته بعد از عمل از بین می‌ رود. اما بهبودی و از بین رفتن کامل تورم شاید تا شش ماه طول بکشد. عمل واژینوپلاستی جراحی سنگینی بوده و حدود هشت هفته بعد از عمل باید از رابطه جنسی و استفاده از تامپون خودداری کرد. در روش عمل زیبایی مونس پلاستی بهبودی حدود یک هفته طول می‌کشد. به مدت دو تا شش هفته باید فعالیت‌ های سنگین را متوقف کرد. در کلیه روش‌ های زیبایی واژن یا تنگ کردن واژن بهتر است، مراقبت‌ های زیر را انجام دهید:

  1. ناحیه تناسلی را تمیز و عاری از هر نوع عفونت نگه دارید.
  2. برای جلوگیری از تماس لباس با زخم از لباس زیر گشاد استفاده کنید.
  3. شش تا ۱۲ هفته از فعالیت‌ های شدید دوری کنید.
  4. تا شش هفته رابطه جنسی نداشته باشید.
  5. از پماد و کرم ترمیم کننده برای لابیاپلاستی استفاده کنید.
  6. برای چند هفته به جای تامپون از نوار بهداشتی استفاده کنید.

سوالات متداول در زمینه عمل زیبایی واژن

هزینه عمل زیبایی واژن در جهانشهر چقدر است؟

قیمت عمل جراحی زیبایی واژن با توجه به نوع جراحی و تجربه جراح زنان تعیین می‌ شود. در هزینه عمل زیبایی واژن یا تنگ کردن واژن باید علاوه بر هزینه جراح به هزینه‌ های جانبی مانند، دستیاران پزشک، کلینیک، بیحسی و داروها توجه کرد. در جلسه مشاوره متخصص پس از معاینه واژن نوع روش زیبایی را تعیین کرده و میزان بافت یا پوستی که باید خارج شود، مشخص می‌ کند. در این جلسه شما می‌ توانید قیمت عمل زیبایی واژن را از پزشک خود بپرسید.

چه سنی برای عمل زیبایی واژن مناسب است؟

عمل زیبایی واژن نباید در خانم‌ های زیر ۱۸ سال انجام شود. لابیاها معمولا بعد از بلوغ و تا اوایل بزرگسالی رشد می‌کنند. به همین دلیل انجام این عمل برای سنین پایین تقریبا بی‌ فایده است.

آیا عمل لابیاپلاستی موجب ناباروری می شود؟

لابیاپلاستی هیچ خطر ذاتی برای زنانی که می‌ خواهند در آینده باردار شوند، ایجاد نمی‌ کند و شما را از باردار شدن یا زایمان باز نمی‌ دارد.

بهترین عمل زیبایی واژن در کلینیک جهانشهر کرج

برای انتخاب بهترین متخصص زیبایی باید میزان تجربه پزشک و مجوزهای او را بررسی کنید. حتما قبل از انجام عمل زیبایی واژن در کلینیک با دکتر متخصص مشاوره داشته باشید. سوالات خود را از متخصصان کلینیک جهانشهر بپرسید و در مورد بهترین روش زیبایی واژن و عوارض آن‌ ها صحبت کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها با شماره ۰۲۶۳۴۲۹۷۵۰۲ تماس حاصل نماییید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیست − هشت =

فهرست