فول فیس فیلر و تاثیر آن در چهره

فول فیس فیلر در کلینیک جهانشهر کرج

فول فیس فیلر در کلینیک جهانشهر کرج : تزریق چربی فول فیس که با عنوان پیوند چربی نیز شناخته می‌ شود، یک متد زیبایی است که برای کاهش افتادگی و چین و چروک صورت با تغییر کاربری سلول‌ های چربی مورد استفاده قرار می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با فول فیس فیلر در کلینیک جهانشهر کرج تا پایان مقاله باما همراه باشید.

تزریق چربی فول فیس چگونه انجام می شود

در این روش ابتدا از یک لوله نازک برای استخراج چربی از ناحیه بدن استفاده می‌ شود. این کار با متد ‌های لیپوساکشن دستی با استفاده از یک سرنگ ۱۰ سی‌ سی انجام می‌ شود. در مرحله بعد، چربی و خون اضافی خارج می شود. این کار، چربی و سلول‎ های بنیادی را پیش از تزریق در مناطق مورد نظر از بین می برد. بعد از آن از سلول ‎های چربی برای پر کردن فرورفتگی‎ های صورت، رفع چین و چروک‎ ها و بازگرداندن حجم به نواحی مورد نظر استفاده می‌‎ شود. این درمان منجر به پوستی صاف‎ با خطوط خیلی کمتر، کاهش اندازه منافذ و در نتیجه جوانسازی پوست می شود.

چگونه از فول فیس فیلر برای جوانسازی پوست استفاده می کنند

با افزایش سن ممکن است گونه ها تو خالی و گود شوند و چین و چروک عمیق شود: ممکن است چین و چروک ها در امتداد خط فک ایجاد شوند. تزریق چربی می تواند درمانی موثر برای بازگشت نواحی از دست رفته صورت و همچنین صاف کردن آن باشد. در این تکنیک از ناحیه‌ای که سرشار از چربی می باشد، لیپوساکشن برداشت و استفاده می‌ شود تا حجمی را به چین‌ و چروک ها و نواحی مورد نظراضافه کند. این چربی برداشت شده پیش از تزریق مجدد به صورت خالص می‌ شود. یکی از مزایای فول فیس فیلر این است که از بافت چربی خود فرد استفاده می کند و از بروز هر گونه واکنش آلرژیک جلوگیری می کند.

تزریق فول فیس فیلر چیست

تزریق فول فیس فیلر در کلینیک جهانشهر کرج توسط پزشکانی متخصص و باتجربه انجام می شود. این روش یک تکنیک منحصر به فرد است که تمام نگرانی شما را نسبت به پوستتان برطرف می کند. به واسطه فول فیس فیلر می توان نواحی از بدن مانند: ران، لگن، شکم و زانوها را کانتور کرد. از تزریق چربی فول فیس برای بهبود موارد زیر می توان استفاده کرد:

  1. از بین رفتن برجستگی خط فک
  2. حجم کاهش یافته در شقیقه‌ ها
  3. نواحی فرورفته اطراف چشم
  4. فرورفتگی زیر چشم
  5. چین و چروک صورت
  6. زخم های کم عمق روی پوست

فول فیس فیلر چه کاربردی دارد

یکی از کاربرد های فول فیس فیلر این است که نتایج طولانی مدت و طبیعی دارد. اکثر افرادی که از این روش استفاده می کنند تزریق فول فیس فیلر را با سایر روش‌ های زیبایی مثل لیفت صورت ترکیب می‌ کنند که جوان‌ سازی کامل تر صورت را انجام دهند.

فول فیس فیلر برای چه کسانی مناسب است

  1. کسانی که دارای گونه‌‎ ها و شقیقهه‌ های فرورفته می باشند.
  2. افرادی که خطوط لبخند دارند.
  3. کسانی که چین‌ های بینی دارند.
  4. خانم ها و آقایانی که زیر چشم هایشان گود می باشد.
  5. کسانی که دارای چین‎ های صورت یا خطوط برجسته می باشند.

درمان با فول فیس فیلر توسط یک پزشک متخصص و تحت بی‌ حسی موضعی و با زمان و درد کمی انجام می‌ شود.

ریکاوری تزریق چربی فول فیس

اکثر افراد می توانند بعد از سه تا هفت روز به فعالیت روزانه خود برگردند. ممکن است پس از تزریق صورت دچار ورم و کبودی شود؛ که پس از چند روز برطرف می شود. ماندگاری فول فیس فیلر به تخصص پزشک، محل تزریق و برند مواد بستگی دارد. نتایج زیبایی این تزریق صورت ممکن است بلافاصله آشکار شود، ولی نتیجه نهایی به طور کلی با از بین رفتن تورم بهبود می ‎یابد.

فول فیس فیلر در کلینیک جهانشهر

به این نکته توجه داشته باشید که بعضی از کلینیک ها ممکن است فول فیس فیلر را به صورت اصولی انجام ندهند؛ بنابراین بهتراست با انتخاب یک کلینیک معتبر برای تزریق چربی فول فیس صورت اقدام کنید؛ کلینیک جهانشهر کرج، به عنوان بهترین کلینیک تزریق خدمات زیبایی در کرج با کادری با تجربه و ماهر آماده انجام تزریق چربی فول فیس با بهترین نتیجه برای شما عزیزان خواهد.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پنج × دو =

فهرست