قیمت تزریق ژل لب در کرج

قیمت تزریق ژل در کرج

قیمت تزریق ژل لب در کرج: امروزه جوانسازی پوست و صورت اهمیت بسیار زیادی در بین بانوان و حتی آقایان پیدا کرده است زیرا  که نیاز به ظاهری زیبا بصورت کاملا غریزی و طبیعی از ابتدا در بشر بوده است.
از جمله تزریقات زیبایی که در کلینیک ها بسیار رواج یافته است و طرفداران زیادی را در بین بانوان به خود اختصاص داده است تزریق ژل لب جهت برجسته سازی و از بین بدن چروک های ناحیه ی اطراف لب می باشد.
ممکن است که برایتان سوال باشد که قیمت تزریق ژل لب بستگی به چه عواملی دارد و این رنج قیمت در کرج برای ساکنین آن که می خواهند از این خدمات زیبایی بهره ببرند چه تفاوتی با سایر شهر ها دارد.

ما در زیر بصورت کامل درباره تزریق ژل لب در کرج و قیمت های آن توضیح خواهیم دارد.

تزریق ژل لب در کلینیک جهانشهر

اگر بخواهیم به لیست قیمتی برای تزریق ژل لب در کرج دسترسی پیدا کنیم ابتدا باید بدانیم که قیمت تزریق ژل به عوامل مختلفی بستگی دارد به همین دلیل قیمت آن در کلینیک های مختلف بسیار متفاوت است. اما باید بدانید مهم ترین عامل در قیمت ژل لب در واقع برندی است که کلینیک و یا پزشک شما جهت تزریق از آن استفاد می کند. هر چه این برند ها معتبر تر و با کیفیت تر باشند قیمت بیشتر و در مقابل ماندگاری بالاتری نیز دارند.

قیمت تزریق ژل لب کرج

قیمت تزریق ژل لب کرج

قیمت تزریق ژل لب در کلینیک جهانشهر

کلینیک جهانشهر کرج در واقع از تمامی برند های معتبر و با کیفیت کاندایی، ایتالیایی، آلمانی و کره ای و سایر برند های دارای مجوز برای تزریق ژل لب استفاده می کند و انتخاب آن کاملا بستگی به خود مراجعه کننده دارد.

صرفا جهت دسترسی آسان شما ما در بخش زیر تعدادی از این برند ها را به همراه قیمتشان نام برده تا شما بتوانید بدون نیاز به تماس و صرف زمان به لیست قیمتی تزریق ژل کلینیک جهانشهر دسترسی داشته باشید و قابل ذکر است که قیمت ها کاملا  بروز می باشد.

قیمت ژل لب بر اساس نوع برند و بر حسب سی سی 

ژل لب ریوانس کانادا: 3800 تومان
نیوویا ایتالیا: 3800 تومان
رووفیل کره: 2500 تومان
الراویه کره تحت لیسانس آلمان: 2500 تومان

نکته: جهت اطلاع از سایر برند های ژل لب موجود در کلینیک و قیمت آن ها می توانید با ما تماس بگیرید یا به صفحه مشاوره آنلاین مراجعه نمایید ما در کوتاهترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم داد.

قیمت تزریق ژل لب روسی

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که قیمت تزریق ژل لب روسی یا تزریق ژل لب طبیعی یا عروسکی متفاوت است؟؟

پاسخ خیر است زیرا تزریق بصورت روسی یا طبیعی و یا عروسکی همگی در واقع تکنیک های مختلف تزریق ژل لب هستند و تاثیری بر روی برند انتخابی شما و قیمت تزریق ژل ندارند.
متد و یا تکنیک تزریق ژل لب بستگی به سلیقه شخصی هر فرد دارد و می تواند بدون محدودیت هر یک از روش های بالا را انتخاب کند.

ماندگاری تزریق ژل لب در کرج

از سوالات دیگر درباره تزریق ژل لب که بسیار توسط مراجعه کنندگان به کلینیک پرسیده می شود میزان ماندگاری ژل لب می باشد.
در پاسخ به این سوال نیز باید اینگونه بگوییم که هرچقدر برند با کیفیت تری انتخاب کنید و مراقبت های بعد از تزریق را به درستی انجام دهید میزان ماندگاری تزریق شما افزایش پیدا می کند، اما بصورت طبیعی این ماندگاری بین 6 تا 12 ماه است که برای هر فرد متغییر می باشد.

در بخش زیر ما نمونه تزریق ژل لب در کلینیک جهانشهر کرج را برای شما قرار داده ایم تا با خیال آسوده تر از خدمات ما استفاده نمایید.

تزریق ژل لب در کلینیک جهانشهر کرج

تزریق ژل لب در کلینیک جهانشهر کرج


تزریق فیلر لب در کلینیک جهانشهر کرج

تزریق فیلر لب در کلینیک جهانشهر کرج

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

دوازده + شش =

فهرست