مزوتراپی مو آقایان، درمان ریزش مو

قیمت مزوتراپی مو آقایان کرج

قیمت مزوتراپی مو آقایان کرج : یکی از عنصر های جذابیت هر فرد می تواند موی پر پشت باشد که معمولا با افزایش سن از حجم آن کم می شود و افراد زیادی از ریزش مو های خود ناراحت اند. ریزش مو یک مشکل اساسی بین تمام مردم جهان در هر نژاد و سنی است. از گذشته تا الان روش‌ های زیادی به وجود آمده‌ که می‌ توانند تا حدودی جلوی ریزش مو ها را بگیرند. یکی از مدرن‌ ترین روش‌ های درمانی برای کم‌ پشتی موها مزوتراپی مو نام دارد. برای اینکه متوجه شوید این روش چه مزیت هایی دارد تا پایان مقاله با ما همراه باشید. همچنین قصد داریم به بررسی قیمت مزوتراپی مو آقایان کرج بپردازیم.

مزوتراپی مو در کرج

مزوتراپی مو در کرج

مزوتراپی مو چیست

مزوتراپی مو یک درمان مدرن شامل تزریق مستقیم دارو ها به پوست سر است. این روش روی بافت پوست، گردش خون و سیستم ایمنی بدن تاثیر می گذارد و عملکرد آن‌ ها را بهبود می‌ بخشد. این روش درمانی می‌ تواند شکل‌ های مختلفی از طاسی را به طور شگفت آوری درمان کند. هدف اصلی مزوتراپی موی سر آقایان این است که با تامین مواد مغذی، سلول‌ های پوستی تقویت شده و رشد مو ها تحریک شود.

مزوتراپی کلینیک جهانشهر کرج

مزوتراپی کلینیک جهانشهر کرج

مزوتراپی مو آقایان چه کاربرد هایی دارد

مزوتراپی یک تکنیک جهت جوان ‌سازی و از بین بردن چربی ‌های اضافی بدن است که در زمان طی کردن مراحل آن ویتامین ‌ها، مواد معدنی، عصاره‌ های گیاهی و سایر مواد شیمیایی مورد نیاز پوست به آن تزریق می‌ شود. در مزوتراپی هیچ جراحی و برشی در صورت یا بدن انجام نمی‌ شود و کاملا غیر تهاجمی به حساب می‌ آید. درمان ریزش مو، درمان سلولیت و سفت کردن پوست در نواحی باسن و ران، جوانسازی و آبرسانی پوست، از بین بردن چربی‌ های اضافی در بدن و رفع لک‌ ها و روشن ‌تر کردن پوست تیره می تواند از کاربرد های مزوتراپی مو آقایان در کرج باشد.

مزوتراپی چه تاثیری بر ریزش مو دارد

مواد مغذی که در مزوتراپی تزریق می شود، برای درمان ریزش مو هم می‌ توانند موثر واقع شوند. به این صورت که مزوتراپی موی سر نه تنها از ریزش موها جلوگیری می‌ کند، بلکه می‌ تواند رشد فولیکول‌ ها را تحریک کرده و باعث رشد مو های جدید شود. به این دلیل که مواد تزریق‌ شده سلول‌ های پوستی را بازسازی می کند و به فولیکول‌ های مواستحکام می ‌بخشند.

برای رسیدن به نتیجه به چند جلسه نیاز است

برای رسیدن به نتیجه ایده آل، به چندین جلسه مزوتراپی مو احتیاج خواهید داشت. اما تعداد دقیق جلسات توسط پزشک و با توجه به شرایط و میزان پاسخ‌ دهی پوست شما تعیین می‌ شود. در اکثر مواقع، تعداد جلسات مورد نیاز مزوتراپی برای مو آقایان بین ۸ تا ۱۵ جلسه می باشد. قیمت مزوتراپی مو آقایان کرج نیز بستگی به همین تعداد دارد. فاصله بین جلسات را پزشک تعیین می کند. جهت اطلاع از قیمت مزوتراپی مو آقایان کرج با ما تماس بگیرید.

قیمت مزوتراپی مو آقایان در کلینیک جهانشهر

قیمت مزوتراپی مو آقایان کرج در کلینیک جهانشهر به میزان مشکل فرد بستگی دارد و برای همه یکسان نیست. مجموعه جهانشهر با استفاده از به‌ روزترین تجهیزات و دستگاه ها، انواع خدمات تخصصی پوست و مو از جمله جوانسازی و لیفتینگ، میکرونیدلینگ، آبرسانی و پاکسازی صورت، درمان اسکار و جای جوش و … را به مشتریان خود ارائه می‌ دهد. تیم مشاوره کلینیک جهانشهر کرج آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما در این زمینه هستند.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1 + شش =

فهرست