ليزر موهاي زائد مردان در کلینیک لیزر جهانشهر

ليزر موهاي زائد مردان در كرج

ليزر موهاي زائد مردان در كرج: لیزر موهای زائد مردان یکی از دغدغه های مهم در بین آنها شده است. از بین بردن موهای زائد بدن از دو جنبه ی زیبایی و بهداشت فردی برای افراد اهمیت بسیار زیادی دارد. با توجه به اهمیت این موضوع همواره در طول تاریخ روش‌های مختلفی برای رفع موهای اضافی بدن ارائه شده‌اند؛ اما اغلب روش‌ها دردناک و زمان‌بر هستند.
از آنجایی که موهای زائد بدن مردان بیشتر و ضخیم‌تر هستند دردسر رفع آن‌ها نیز در مقایسه با زنان بیشتر است و به کمک این روش مردان می توانند برای همیشه از شر موهای اضافی خود خلاص شوند.
اگر شما نیز به دنبال روشی موثر و دائمی برای از بین بردن موهای اضافی بدن و صورت خود هستید در این مقاله همراه ما باشید تا با نکات مهم در مورد لیزر موی صورت مردان و بدن آن‌ها آشنا شوید.

لیزر آقایان در کرج

لیزر آقایان در کرج

تاثیر حاصل از لیزر موهای زائد بر زیبایی اندام آقایان

این روز‌ها افراد زیادی برای انجام لیزر موهای زائد به کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کنند. در طی این فرآیند اشعه متمرکز شده توسط پزشک به فولیکول‌های مو تابانده می‌شود و آن‌ها را می‌سوزاند تا رشد موهای زائد را به حداقل برساند.
لیزر موهای زائد یکی از محبوب‌ترین و پیشرفته‌ترین متد‌های حذف موهای زائد بدن می‌باشد و همچنین در زمینه جوانسازی و زیباسازی پوست به طرز چشمگیری تاثیرگذار می‌باشد و کارآمدترین سیستم کاهش مو در جهان به حساب می‌آید. در نظر گرفتن جوانب مثبت و منفی هرکاری قبل از انجام آن ضروری می‌باشد، به عنوان مثال شما می‌توانید تمام موهای زائد بدن خود را اصلاح کنید اما در طی چند روز دوباره به سرعت رشد می‌کنند. استفاده از کرم‌های موبر نیز موهای زائد را در چند دقیقه از بین می‌برد اما اثر آن‌ها موقتی است و پس از چند روز دوباره موهای زائد رشد خود را از سر می‌گیرند؛
پس بهترین راهکار در چنین شرایطی لیزر موهای زائد است.
اهمیت و مزایای خارق العاده لیزر موهای زائد در مردان و زنان بارز می باشد و با نتایج نیمه دائمی و دائمی که دارد، حداکثر نیاز شما را برآورده می کند.

لیزر کل بدن کلینیک جهانشهر کرج

لیزر کل بدن کلینیک جهانشهر کرج

لیزر موهای زائد نواحی مختلف برای آقایان

بسیاری از مردان از اصلاح دائم موهای قفسه سینه، موهای روی گونه، زیر گلو و سایر نقاط بدنشان خسته شده‌اند و به همین دلیل است که لیزر موهای زائد برای مردان روز به روز محبوب‌تر می‌شود. همانطور که از نام این متد پیداست، درمان‌های لیزر موهای زائد شامل استفاده از فناوری نور لیزر است؛ این لیزرها پالس‌هایی از انرژی نور را به پوست منتشر می‌کنند تا ریشه و فولیکول‌های مو را هدف قرار دهند. هنگامی که ریشه و فولیکول از بین می روند، مو دیگر نمی تواند رشد کند و نتیجه آن کاهش دائمی مو است. بسته به وسعت ناحیه تحت درمان، اکثر مراجعین به چندین جلسه حذف مو نیاز دارند تا بهترین نتیجه را ببینند و این به این دلیل است که مو همانطور که رشد می‌کند سه مرحله مختلف را طی می‌نماید؛ لیزر موهای زائد فقط روی موهایی که در مرحله رشد هستند موثر است.

قیمت لیزر آقایان کرج

قیمت لیزر آقایان کرج

مراحل انجام لیزر موهای زائد برای مردان چگونه است

اولین مرحله مشاوره ی اولیه است که شامل ارزیابی کامل منطقه درمانی است.
در مرحله ی دو برنامه درمانی با شروع درمان بلافاصله مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
پس از آن حداقل 6 جلسه برای دریافت نتایج چشمگیر انجام می شود.
نتایج به دست آمده از لیزر موهای زائد برای مردان می‌تواند متفاوت باشد و به جنس، ضخامت، ‌تراکم، رنگ پوست و رنگ موهای او بستگی خواهد داشت.
پس برای رسیدن به نتایج مطلوب به چندین جلسه لیزر موهای زائد نیاز خواهد بود؛تعداد جلسات لیزر موهای زائد معمولا هر 5-6 هفته انجام می‌شود تا زمانی که فولیکول مو دیگر نتواند از رشد موها پشتیبانی کند ادامه خواهد داشت. برای کسب بهترین نتیجه ممکن است سالانه حتی پس از لیزر موهای زائد نیز به چند جلسه تکمیلی نیاز داشته باشید. پس از انجام لیزر موهای زائد در مردان در نواحی صورت دیگر نیازی به اصلاح مداوم نیست و همچنین از موهای زیر پوستی و بدون رشد نیز راحت می‌شوند.

ليزر موهاي زائد مردان در كرج

ليزر موهاي زائد مردان در كرج

نواحی لیزر موهای زائد قابل انجام برای مردان

به طور معمول موهای صورت و بدن یکی از آزار دهنده‌ترین مناطقی هستند که هر چند وقت یکبار مجددا رشد می‌کنند و نیاز به اصلاح خواهند داشت.
مردان می‌توانند از لیزر موهای زائد در هر نقطه از بدن استفاده کنند زیرا هیچگونه محدودیتی ندارد.

معمول‌ترین مناطقی که آقایان برای لیزر انتخاب می‌کنند شامل موارد زیر است:

  1. لیزر برای از بین بردن موهای غیر قابل کنترل بر روی شانه و ناحیه کمر
  2. رفع حداکثر موهای زائد نواحی تناسلی
  3. زیر بغل
  4. کشاله ران و ساق‌های پا
  5. موی روی گونه صورت و زیر گلو
  6. قفسه سینه
  7. پشت گردن
نواحی لیزر آقایان

نواحی لیزر آقایان

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد مردان

انجام مراقبت‌های قبل و بعد از لیزر موهای زائد برای دستیابی به بهترین نتایج بسیار اهمیت دارد.
نکات زیر جزء مواردی هستند که باید قبل و بعد از لیزر در نظر بگیرید:

  1. باید ناحیه‌ای که تحت درمان قرار می‌گیرد را قبل از لیزر شیو کنید.
  2. در صورتی که پس از لیزر موهای زائد احساس درد دارید با استفاده از کمپرس آب سرد می‌توانید درد را تسکین ببخشید؛کمپرس آب سرد را
  3. روی ناحیه درمان شده قرار دهید تا درد و تورم شما برطرف شود.
  4. به مدت 2 روز پس از انجام لیزر موهای زائد از رفتن به استخر، سونا و استحمام با آب داغ پرهیز کنید.
  5. از لمس کردن و وارد کردن فشار به نواحی که لیزر موهای زائد انجام شده خودداری کنید.
  6. در طول درمان خود از قرار گرفتن زیر نور مستقیم خورشید بپرهیزید.
  7. توصیه می‌شود برای ماندگاری و دستیابی به بهترین نتایج لیزر، روند درمان خود را در فواصل زمانی تعیین شده توسط پزشک معالج خود به طور کامل انجام دهید.

لیزر موهای زائد مردان در کلینیک جهانشهر کرج

اگر تصمیم خود را برای لیزر موهای زائد بدن گرفته‌اید می‌توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی جهانشهر نسبت به انجام آن اقدام کنید.
در این کلینیک از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر برای رفع دائمی‌موهای بدن استفاده می‌شود. قیمت لیزر موهای زائد مردان با توجه به ناحیه‌ای که قصد لیزر آن را دارید و همچنین تعداد جلسات لازم باتوجه به رنگ و نوع پوست و مو مردان می‌تواند متفاوت باشد. شما می‌توانید از طریق یکی از پل‌های ارتباطی با مشاور زیبایی ما تماس گرفته و از هزینه لیزر موهای زائد در این کلینیک مطلع شوید.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

شش + دو =

فهرست