لیزر موهای زائد ناحیه ی تناسلی در کرج

لیزر موهای زائد واژن در کرج

لیزر موهای زائد واژن برای بسیاری از خانم ها  حائز اهمیت می باشد و بسیار به دنبال لیزر کردن این ناحیه هستند .
لیزر موهای زائد بیکینی به سرعت می تواند نظر شما خانم ها را در مورد تمیز نگه داشتن خطوط بیکینی از موی زائد به نسبت راه حل های قدیمی مثل وکس کردن یا اصلاح کردن را تغییر دهد. همانطور که میدانید این راه حل،  دائمی و بدون دردسر می باشد و شما از شر وکس کردن و شیو کردن راحت می شوید.
با  لیزر موهای زائد پوست بدن شما دیگر زخمی نخواهید شد و شما پوستی نرم و لطیف و بدون مو در نواحی که به سختی می شود اصلاح کرد خواهید داشت .خط بیکینی ، ناحیه ی  بالای پا و داخل ران را شامل می شود.

کاربرد لیزر موهای زائد برای ناحیه ی تناسلی

از لیزر موهای زائد برای خط بیکینی با هدف قرار دادن رنگدانه یا رنگ موها استفاده می شود.
بعد از جذب لیزر ، فولیکول مو از بین می رود و دیگر رشد نمی کند.این باعث می شود  به طور کامل موهای زائد اطراف خط بیکینی شما از بین رود.
انجام لیزر درمانی با لیزر مو نیز به بهبود پوست در ناحیه ای که تحت درمان است  کمک می کند و باعث صاف شدن آن می شود.

لیزر موهای زائد بیکینی یا واژن چگونه انجام می شود

در ناحیه ی بیکینی موهای زائد ضخیم‌تر و تیره‌تر از بقیه نواحی بدن هستند و به علت تفاوت بیشتر رنگ پوست و این موها، تاثیر لیزر موهای زائد بسیار بیشتر است ، متخصصان در زمینه ی لیزر مو میانگین تعداد  جلسات لیزر موهای زائد را بین  6 تا 8 جلسه کافی می دانند.
بهتر است بدانید که به طور کل لیزر موهای زائد روی موهای تیره خیلی بهتر جواب می دهد تا موهای بلوند و قرمز، به این دلیل که پوست های سفید با موهای تیره، ملانین و رنگدانه ای بیشتری دارند و لیزر برای از بین بردن موهای زائد دقیقا همین رنگدانه ها را هدف قرار می دهد.

اقدامات قبل از لیزر موهای زائد که باید حتما انجام شود

  1. تا شش هفته قبل از اولین جلسه لیزر، از اپیلاسیون یا کندن موهای ناحیه بیکینی خودداری کنید؛ فقط  برای اصلاح مو از تیغ استفاده کنید.
  2. 24ساغت قبل از جلسه لیزر نواحی مورد نظررا حتما با تیغ اصلاح کنید.
  3. از آفتاب گرفتن و برنز کردن در آن دوره خودداری کنید.
  4. بعد از اولین جلسه تا ۲ هفته اصلا شیو نکنید.

اقدامات بعد از انجام لیزر  موهای زائد بیکینی که باید حتما انجام شود

  1. بلافاصله بعد از جلسه ی  لیزر، باید از ژل تسکین دهنده آلوئه ورا برای آرام کردن ناحیه ای که لیزر انجام دادید استفاده نمایید. بهتر است بدانید که احساس کمی تورم یا خارش پس از درمان کاملا طبیعی است و جای نگرانی نیست، اگرچه استفاده از آلوئه ورا در طول روز به هر دو کمک می کند.
  2. تا چند روز بعد از لیزر برای راحتی خود، لباس زیر با جنس نخی مرغوب و گشاد بپوشید که به ناحیه تحت درمان اجازه تنفس بدهد.
  3. حتما از آب ولرم برای شستشوی نواحی لیزر استفاده کنید و از آب داغ اصلا استفاده نکنید.
  4. حتما حداقل تا یک هفته از قرار دادن ناحیه تحت درمان در معرض گرما جلوگیری کنید. ناحیه ی  مورد نظر را تمیز و عاری نگه دارید و از هرگونه برنزه شدن با آفتاب، حمام داغ یا سنا خشک جدا خودداری کنید.
  5. تا 48 ساعت به استخر نروید چون ممکن است در استخر به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی، آب آن آلوده باشد و محل تحت درمان لیزر شما که مستعد است دچار عفونت گردد.

مزایای لیزر موهای زائد بیکینی برای بانوان

شما علاوه بر احساس پاکیزگی و تمیزی که در این نواحی دارید دیگر نگران اصلاح هر روزه در این نواحی هم نخواهید بود.
بعد از طی چند جلسه ی درمانی پوستی نرم و لطیف را در این نواحی احساس خواهید کرد.
از آنجایی تمیزی این ناحیه برای خانم ها بسیار مهم است ،اکثر خانم ها بعد از تمام شدن طول درمان اعتماد به نفس بیشتری را حس می کنند.
درمورد استفاده از روش های درمانی لیزر موهای زائد بر روی خط بیکینی شما فواید بسیار زیادی وجود دارد.این امر نیاز به نگهداری مداوم دارد ، اما با از بین بردن مو در امتداد خط بیکینی خود ، به طور دائم خود را نجات می دهید.

لیزر موهای زائد واژن در کلینیک جهانشهر کرج

شما زیباجویان می توانید در صورت لزوم بعد از تمام شدن طول درمانی برای لیزر مجدد مراجعه کنید که بسته به کلینیکی که برای لیزر موهای زائد به آن مراجعه کرده بودید این جلسه ی مجدد را هم تحت عنوان پک قبلی انتخاب کنید.
در صورت تمایل به اطلاع از لیست قیمت لیزر نواحی مختلف بدن می توانید به لینک قیمت لیزر موهای زائد بانوان مراجعه کنید.
در صورت لزوم اگر می خواهید با متخصصان ما مشاوره ی رایگان داشته باشید می توانید با ما تماس بگیرید. یا به صفحه مشاوره و نوبتدهی آنلاین مراجعه کنید. کادر پزشکی کلینیک در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ شما را خواهند داد.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

3 × 2 =

فهرست