لیزر موهای کرکی در بهترین کلینیک زیبایی در کرج توسط دکتر جهانشهر انجام می گیرد. افراد متقاضی برای موهای کرکی و وزوز خود می توانند به این کلینیک مراجعه نمایند و بدین طریق از موهای زائد بدن خود راحت شوید.

لیزر موهای کرکی یا موی هلو همانطور که مشهور است موهای بسیار ریز، کم رنگ و نازک است که ممکن است در صورت، پشت و گاهی حتی در قفسه سینه مشاهده شود. در واقع در اکثر نواحی بدن موخوره هلو وجود دارد ، زیرا تنها جایی که مو در آن رشد نمی کنیم کف دست ، کف پا و مخاط است. با این حال، در بسیاری از نقاط ما به سادگی آن را نمی بینیم زیرا بسیار خوب و منصفانه است.

بسیاری از افراد با موهای هلویی روی صورت آن را جذاب نمی دانند و می خواهند ظاهر صاف تری به پوست خود بدهند. در برخی موارد هنگام استفاده از آرایش مخصوصا پودر، پف هلو می تواند بیشتر نمایان شود، زیرا به موها می چسبد و ظاهر گرد و خاکی به چهره می بخشد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی را در مورد لیزر موهای کرکی بدست آورید.

از بین بردن موهای زائد را با لیزر

دائماً سوال می شود که آیا می توانیم با لیزر موهای کرکی زائد موی هلو را برداریم، اما به دلیل ویژگی های فاز هلو و روش درمان با لیزر، نمی توان این کار را انجام داد. دلیل این امر این است که این موهای ریز و معمولاً سفید یا بور هستند. لیزر موهای زائد باید ملانین موجود در مو را بشناسد و بر آن تأثیر بگذارد.

موهای بسیار بور، خاکستری یا سفید حاوی ملانین نیستند و بنابراین توسط نور لیزر جمع نمی شوند. در عوض این نور جذب رنگدانه در پوست شما می شود زیرا در بیشتر موارد ملانین بیشتری نسبت به هلو کرکی شما دارد.

خبر خوب این است که در بهترین کلینیک زیبایی در کرج ، ما در حال حاضر یک درمان فوق العاده را ارائه می دهیم که نه تنها به صاف شدن، صاف و جوانسازی پوست کمک می کند، بلکه به عنوان یک امتیاز، موقت از شر هلو نیز خلاص می شود!

درماپلاینینگ یک درمان جدید هیجان انگیز و انقلابی است که با استفاده از چاقوی طبی، سلول های مرده پوست، خاک و برنزه تقلبی قدیمی را از سطح پوست پاک می کند. این دارو سریع، بدون درد و موثر در درمان انواع مشکلات پوستی، از پوست خشک، پیری گرفته تا پوست چرب و احتقان یافته، ظاهر درخشان را بدون هیچ گونه خرابی یا نیاز به بیهوشی نشان می دهد. در ادامه در مورد لیزر موهای کرکی  اطلاعات بیشتری ارائه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید : انواع روش های میکرونیدلینگ صورت

لیزر مو

درماپلاینینگ برای فاز هلو چگونه کار می کند؟

درماپلاینینگ از تیغ جراحی استفاده می کند که در زاویه خاصی نگه داشته شده و سپس به آرامی روی سطح پوست جارو می شود. اگرچه به نظر می رسد دلهره آور است. درمپی پلانینگ، هنگامی که توسط یک متخصص آموزش دیده انجام می شود، کاملا ایمن است.

درماپلاینینگ موهای سیاه را از بین می برد و ظاهری صاف و شیشه ای به پوست می بخشد. با این حال، موهای جدید روی صورت را تشویق نمی کند زیرا موهای مخملی بسیار خوب هستند، آنها تیره یا ضخیم به نظر نمی رسند.

این در واقع یک افسانه است که هر نوع تراشیدن باعث ضخیم شدن مجدد موها می شود، اما با موهای معمولی مانند موهای پاها و با ریشه عمیق، موها می توانند تیره تر و ضخیم تر به نظر برسند، فقط به این دلیل که تیغ بریده است. موها در زاویه ای تند قرار می گیرند و موها با ضخامت اولیه خود اما با نوک صاف رشد می کنند.

وزوز موها همه را اذیت نمی کند، اما ممکن است موهای وزوزی و کرکی برای برخی مزاحم باشد و بدنشان را اذیت کند. با استفاده از روش درماپلاین در بهترین کلینیک زیبایی در کرج، این موهای ظریف و شفاف را می توان به طور مرتب مدیریت کرد. ما توصیه می کنیم هر ماه یک بار یا هر 6 هفته یکبار درمان درماپلینگ را انجام دهید تا نه تنها پوست شما بدین وسیله صاف و ابریشمی به نظر برسد بلکه باعث شود به طرز استثنایی جوان به نظر برسید و همچنین موهای کرکی و وزوزی خود را نیز دور نگه دارید.

ممنون از اینکه تا به اینجای مقاله با ما همراه بوده اید و امیدواریم که توانسته باشیم در زمینه لیزر موهای کرکی به شما کمک کرده باشیم.

همچنین بخوانید : هزینه تزریق بوتاکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیست + شش =

فهرست