دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا کرج یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولات کندلا می باشد که شهرت جهانی دارد. دستگاه لیزر کندلا کرج یکی از پیچیده ترین و قدرتمند ترین تکنولوژی ها می باشد ، به همین دلیل طول عمر بسیار بالا و خوبی هم دارد. دستگاه لیزر کندلا نیز به سه مدل مختلف تولید می شوند که شکل های طاهری آنها به یکدیگر شباهت بسیاری دارد ، اما طول موج های خروجی آن ها با هم متفاوت می باشد. در این مطلب ما در ادامه لیستی از سه مدل این دستگاه را برای شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

برای تولید موج هر دستگاه از سنگ گران بها و ارزشمندی به اسم الکسا استفاده میشود. سیستم خنک کننده این دستگاه دارای قدرت عملکرد بسیار بالا و خوبی است که دیگر نیازی نیست که شما قبل از لیزر از کرم بی حسی استفاده کنید. لیزر کندلا در کرج در مقایسه با دیگر دستگاه ها ، اثر بخشی بیشتری در رفع موهای زاید دارد و رفع موهای زائد در جلسات کمتری انجام خواهد شد.

ویژگی لیزر کندلا کرج

قابلیت تنظیم روی طول موج مناسب با توجه به نوع پوست و موی شما
دارای سیستم خنک کننده
در حال حاضر کمترین درد ، قوی ترین ، کم خطر ترین و سریع ترین دستگاه رفع مو های زائد می باشد
توانایی چند برابری کندلا نسبت به بقیه دستگاه های لیزر
مناسب برای هر نوع پوست ، از جمله ( تیر ، روشن ، برنزه )
قابل استفاده برای تمام نقاط بدن
تعداد جلسات کمتر و در آخ نتیجه ایده آل

کاربرد های درمانی لیزر کندلا کرج چیست ؟

رفع موهای زائد
درمان بیماری های عروقی
درمان چین و چروک پوست

عملکرد لیزر کندلا در کرج

لیزر حذف موهای زائد با تولید نور لیزر و با طول موج های تنظیم شده می تواند حرارت ایجاد کند و بر روی فولیکول های مو تاثیر بگذارد دستگاه لیزر مو باید نفوذ های عمیقی داشته باشند تا بتوانند به فولیکول های مو برسند و ریشه مو را بسوزاند. ملانین اصلی ترین ماده ای است که به کمک آن نور لیزر جذب پوست شما می شود یعنی در اصل جذب انرژی توسط ریشه مو صورت می‌گیرد.

تفاوت اصلی تمام دستگاه های لیزر موهای زائد کرج در طول موج سیستم خنک کننده ، مدت پالس ، اندازه لکه می باشد. که این نکات می‌تواند روی ایمنی بودن و همچنین در نتیجه لیزر مو تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. اکثر دستگاه ها نمی توانند در مدت زمان کوتاهی انرژی کافی تامین کنند ، اما دستگاه کندلا بر خلاف بقیه دستگاه ها می تواند به راحتی انرژی کافی با قدرت بالایی تامین کند.

درباره دستگاه کندلا کرج

شرکت کندلا یکی از شرکت های معتبر با برندی معتبر می باشد که در تولید دستگاه های لیزر مو در آمریکا با بهره گیری از مهندسان و متخصصان خود توانسته در زمینه لیزر موهای زائد ، اعتبار بسیار خوب و بالایی را کسب کند. اصلی ترین هدف شرکت کندلا تولید دستگاه های ایمن و موثر تر برای برطرف کردن نیاز مردم نیز می باشد ، همچنین این شرکت بیش از 20 سال است که در این زمینه فعالیت دارد.

مهم ترین مواردی که شرکت کندلا در هنگام تولید دستگاه های لیزر خود در نظر گرفته است شامل موارد زیر می باشد :

راحتی بیمار در حین انجام لیزر
تنوع کاربرد دستگاه ها
سرعت بیشتر برای رسیدن به نتیجه ایده آل
احساس امنیت حین استفاده
بازدهی بالا و مناسب

اگر شما هم دوست دارید از دستگاه های لیزر کندلا استفاده کنید ، می توانید در ادامه مطلب با نوع عملکرد آن آشنا شوید.

قیمت لیزر کندلا کرج

همانطور که میدانید دستگاه لیزر کندلا کرج یکی از بهترین و موثر ترین دستگاه های برای رفع موهای زائد بدن می باشد. اما هزینه آن برای هر شخص می تواند به تعداد جلسات و نوع مو هر شخص بستگی داشته باشد ، برای اطلاع از هزینه کندلا در کرج می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس با ما ، تماس بگیرید.

چند جلسه لیزر کافی است ؟

عوامل مختلفی از جمله رنگ پوست ، رنگ مو ضخامت مو برای رفع دائمی موهای زائد موثر هستند ، اما به طور کلی دستگاه های لیزر کندلا با نفوذ عمیقی که روی فولیکول های مو دارند ، بسیار سریع و دقیق روی آنها تاثیر خواهند گذاشت و بدون آسیب رساندن به سلول ها و بافت های دیگر موهای زائد را از بین خواهد برد اما پس از پشت سر گذاشتن جلسات لیزر می‌توانید با پزشک خود در این رابطه مشورت کنید زیرا این موضوع با توجه به فاصله مورد نظر بین جلسات توسط پزشک مشخص خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

19 − سیزده =

فهرست