مزونیدلینگ صورت جهت جوانسازی در کلینیک کرج

مزونیدلینگ صورت در کرج

مزونیدلینگ صورت در کرج: مزونیدلینگ صورت،شادابی، طراوت و زیبایی پوست در دوران جوانی را به همه ی افرادی که تلاش می کنند پوستی صاف داشته باشند هدیه می دهد. افراد ممکن است روش‌های مختلفی را برای رفع چین و چروک‌های پوست به کار گیرند. یکی از جدیدترین روش‌ها که می‌تواند برای جوان‌سازی پوست استفاده شود، مزونیدلینگ است. روشی که از ترکیب دو روش مزوتراپی و میکرونیدلینگ برای جوان‌سازی پوست ترکیب‌شده و مزیت‌های هر دو روش را با هم دارد.
مزونیدلینگ نه تنها یک روش موثر برای جوانسازی پوست است بلکه با استفاده از این روش می‌توان به رشد موها نیز کمک کرد و مانع ریزش آن‌ شد.
ازآنجایی‌که این روش شیوه‌ای نسبتا جدید برای رفع مشکلات پوست و مو است، نقاط ابهام زیادی دارد. بسیاری از افراد حتی از شیوه انجام این روش نیز مطلع نیستند و نمی‌دانند که با انجام این کار دقیقا چه اتفاقی برای پوست آن‌ها رخ می‌دهد. همین موضوع باعث می‌شود که هر شایعه و حرفی را درباره آن باور کنند. پس از انجام این کار می‌ترسند و ترجیح می‌دهند از روش‌های شناخته‌شده‌تری برای جوان‌سازی پوست و زیبایی موی خود استفاده کنند.

کاربرد مزونیدلینگ پوست صورت

برای انجام مزونیدلینگ پوست از سیستم تزریق سوزنی استفاده می‌شود. این دستگاه دارای تعداد زیادی سوزن‌های ریز و بسیار ظریف است که داروهای مخصوص از طریق آن‌ها به پوست تزریق می‌شوند. پیش از شروع درمان با این روش، متخصص با استفاده از پمادهای بی‌حسی یا بعضی داروها محل درمان را بی‌حس می‌کند. البته نسبت به روش مزوتراپی درد این روش بسیار کمتر است. اما برای به حداقل رساندن درد شما عزیزان از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود.
پس از مرحله بی‌حسی کوکتل‌های مزوتراپی در سیستم سوزن دیجیتال قرار می‌گیرند. پزشک با توجه به سن بیمار، نوع پوست، میزان آسیب و محل درمان مقدار دارو و عمق نفوذ سوزن‌ها را تنظیم می‌کند پس برای هر فرد متفاوت است؛مدت‌زمان درمان نیز با توجه به همین موارد تعیین می‌شود.

کاربرد مرونیدلینگ صورت

کاربرد مرونیدلینگ صورت

کاندیدای مناسب مزونیدلینگ پوست صورت

کسانی که قبلا مزوتراپی را امتحان کرده‌اند و پوست آنها به مواد حساسیت نشان داده‌ است، از مزونیدلینگ استفاده نکنند؛همچنین اگر در محل درمان عفونت یا حساسیتی وجود دارد، نباید تا زمان بهبود کامل آن از این روش استفاده شود.حتی اگر شخص به بیماری‌های پوستی مبتلا است نیز نباید به سراغ مزونیدلینگ برود. مزونیدلینگ برای افرادی که آکنه‌های فعال دارند مناسب نیست،درواقع این روش تنها جای آکنه را برطرف می‌کند و تاثیری در بهبودی آکنه‌های فعال ندارد.
پزشکان توصیه می‌کنند که افراد با سیستم ایمنی ضعیف یا افراد مبتلا به بیماری‌های نقص سیستم ایمنی از روش‌های دیگری برای حل مشکلات پوست یا موی خود استفاده کنند.
افرادی که سابقه کلوئید یا گوشت اضافه بعد از آسیب‌های پوستی دارند نیز بهتر است از روش‌های کم تهاجمی‌تر برای درمان آسیب‌های پوست خود استفاده کنند.

مزونیدلینگ پوست برای درمان چه آسیب‌هایی استفاده می‌شود

مزونیدلینگ را می‌توان برای از بین بردن چین و چروک‌های پوست و صاف کردن آن استفاده کرد.در بعضی موارد نیز می‌توان مزونیدلینگ را برای رفع لک‌های پوستی استفاده کرد. توجه کنید که در هریک از این موارد نوع و مقدار مواد مورداستفاده متفاوت خواهد بود و باید توسط پزشک متخصص و باتجربه تعیین شود. تنگ‌تر کردن منافذ پوست با استفاده از مزونیدلینگ باعث جلوگیری از بروز جوش‌های سرسیاه نیز می‌شود.

این روش را می‌توان برای درمان همه این آسیب‌ها در نواحی مختلف بدن شامل پوست صورت، دست‌ها، گردن و… به کار برد. همچنین مزونیدلینگ روشی مناسب برای برطرف کردن چروک‌های دور چشم و دیگر نواحی حساس بدن است.

علاوه بر این مزونیدلینگ برای حل مشکلات مو نیز روش بسیار مناسبی است. با استفاده از این روش هم می‌توان از ریزش موها جلوگیری کرد و هم می توان سلول‌های تولیدکننده فولیکول‌های مو را تقویت کرد؛ به استحکام و رشد بیشتر آن‌ها نیز کمک می کند.
به‌طورکلی از مزونیدلینگ برای درمان آسیب‌هایی مثل رفع جای زخم، جوش و آکنه،برطرف کردن تیرگی و فرورفتگی دور چشم،رفع لک‌های پوستی ناشی از بارداری یا افزایش سن استفاده می شود.

مزونیدل صورت در کلینیک

مزونیدل صورت در کلینیک

ماندگاری مزونیدلینگ پوست چقدر می باشد

بهتر است بدانید که این روش را می‌توان یکی از روش‌های دائمی جوان‌سازی و رفع مشکلات پوست و مو دانست.
شرط طولانی شدن اثرات این روش رعایت دستورات پزشک پس از درمان و اصلاح سبک زندگی و رژیم غذایی است.مزونیدلینگ باعث تحریک سلول‌های تولیدکننده کلاژن می‌شود و از همین طریق مشکلات مختلف پوستی را برطرف می‌کند. به همین دلیل افزایش سن و رژیم غذایی نامناسب بر روی نتایج آن اثر می‌گذارد.
نوع پوست فرد، شدت آسیب و عوامل ارثی نیز از عوامل اثرگذار بر روی ماندگاری نتایج مزونیدلینگ است.

مزونیدلینگ چیست

مزونیدلینگ چیست

اقداماتی که قبل و بعد از انجام مزونیدلینگ صورت باید رعایت کنید

اقدامات قبل از مزونیدلینگ پوست باید انجام دهید

  1. پیش از انجام مزونیدلینگ از انجام سولاریوم یا آفتاب گرفتن خودداری کنید.
  2. در روز عمل پوست خود را به‌طور کامل تمیز کرده و از هیچ کرم آرایشی استفاده نکنید.
  3. اگر قصد انجام مزونیدلینگ مو را دارید، روز قبل از عمل به حمام بروید و پوست سر خود را کاملا بشویید.
  4. حداقل یک هفته قبل از مزونیدلینگ مصرف داروها و مواد غذایی رقیق‌کننده خون را متوقف کنید.
  5. در جلسات مشاوره با پزشک خود تعارف نکنید. همه سوالات خود را بپرسید و مطمئن شوید که انتظارات شما از نتیجه عمل با واقعیت تطابق دارد.
    اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید یا داروی خاصی مصرف می‌کنید، حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

اقدامات بعد از مزونیدلینگ باید انجام دهید

  1. درصورتی‌که پزشک برای شما داروی خاصی تجویز کرده است، آن را به‌موقع و به‌طور کامل مصرف کنید.
  2. در صورت انجام مزونیدلینگ مو، از شامپوی مخصوصی که پزشک تجویز کرده استفاده کنید.
  3. پس از مزونیدلینگ پوست، از صابون یا شوینده مخصوص تجویز شده توسط پزشک برای شست و شوی پوست خود استفاده کنید.
  4. تا زمانی که پزشک به شما اجازه نداده است، از رفتن به استخر و سونا خودداری کنید.
  5. از دوش گرفتن با آب گرم و پاشیدن آب پرفشار بر روی محل درمان خودداری کنید.
  6. حداقل تا ۲۴ ساعت پس از عمل از نور خورشید دوری کنید و از خانه خارج نشوید. در صورت خروج از خانه از کرم‌های ضد آفتاب تایید شده توسط پزشک استفاده کنید.
  7. ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از عمل از مصرف مواد آرایشی خودداری کنید. استفاده از این مواد ممکن است باعث تحریک پوست و ایجاد حساسیت در آن بشود.
  8. از انجام ورزش‌های سنگین و به‌طورکلی فعالیت‌هایی که باعث تعریق می‌شوند، خودداری کنید. چراکه عرق کردن باعث رشد باکتری‌ها می‌شود و حساسیت و التهاب پس از عمل را افزایش می‌دهد.
  9. با استفاده از کمپرس سرد به کاهش التهاب و حفظ رطوبت پوست کمک کنید.

مزونیدلینگ صورت در کلینیک جهانشهر کرج

شما عزیزان باید بدانید که تعیین مقدار هزینه مزونیدلینگ به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهم‌ترین فاکتور تعیین هزینه در این روش نوع و مقدار مواد مورداستفاده است. مقدار این مواد با توجه به هدف و محل درمان مشخص می‌شود و با توجه به تفاوت قیمت مواد مختلف، قیمت‌های متفاوتی نیز دارد.
همچنین قیمت مزونیدلینگ مو با پوست تفاوت دارد. این موضوع نیز به این دلیل است که نوع مواد مورداستفاده برای رشد موها با مواد تقویت‌کننده پوست متفاوت است.
به‌علاوه سن، نوع پوست، نوع آسیب و شدت آن نیز از عوامل تعیین‌کننده قیمت مزونیدلینگ هستند.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی رایگان می توانید باما تماس بگیرید. ما اینجاییم تا به شما تمام راهنمایی های لازم را بطور رایگان ارائه کنیم.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

یازده + 9 =

فهرست