پلكسر بيني و پلك در کلینیک زیبایی جهانشهر كرج

پلكسر بيني و پلك كرج

پلکسر بینی و پلک کرج : در اکثر مواقع پلکسر بینی تحت عنوان پلکسر بینی گوشتی انجام می‌ شود. پلکسر و یا پلاسماجت تکنیک جدیدی است که برای از بین بردن بعضی از مشکلات پوستی از آن استفاده می‌ گردد. در این مقاله ما سعی کردیم به سوال هایی که امکان دارد در رابطه با این روش برای شما پیش بیاید پاسخ دهیم. ناگفته نماند که پلاسماجت برای پوست های سبزه و تیره مناسب نیست و احتمال شدید شدن لک ها و پر رنگ تر شدن آن‌ ها جود دارد؛ برای درمان لک ها بهتر است از روش هایی مانند مزوتراپی، پیلینگ، لیزر کیوسوئیچ و … استفاده کنید.

پلكسر بيني و پلك كرج

پلكسر بيني و پلك كرج

پلکسر بینی چگونه انجام می شود

پلكسر بيني و پلك كرج با بی حسی موضعی در چند جلسه (هر جلسه بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه) انجام می‌ شود. مراحل انجام پلکسر بینی به این صورت است که:

ابتدا محل مورد نظر از بینی که قرار است پلکسر روی آن انجام شود را بی‌ حس می‌ کنند؛ پس از اثرگذاری داروی بی حسی می توان پلکسر را شروع کرد. در مرحله بعدی با استفاده از دستگاه پلکسر بینی گاز رسانا را از فاصله های کم و در نقاط خیلی کوچک به لایه سطحی پوست می‌ تابانند. این گاز باعث تصعید پوست در آن ناحیه و در نتیجه جمع شدن ناحیه مورد نظر می‌ شود. بعد از پایان کار محل پلکسر شده را ضدعفونی می‌کنند و برای کم شدن سوزش ناشی از سوختگی پلکسر، بر روی زخم‌ ها ژل خنک کننده استعمال می‌ شود.

پلاسماجت-بینی-کلینیک-جهانشهر-کرج

پلاسماجت-بینی-کلینیک-جهانشهر-کرج

پلاسماجت پلک چگونه انجام می شود

در تکنیک پلاسماجت پلک ، ماده به اطراف چشم و نواحی که پلک دچار افتادگی شده، تابانده می‌ شود. به این صورت پوست اطراف این ناحیه منقبض می شود و به مرور زمان افتادگی‌ های ایجاد شده به‌ طور کامل از بین می‌ روند. نقاط تابش پلاسما به پوست بسیار به هم نزدیک هستند؛ این موضوع باعث می‌ شود که با جمع شدن یکنواخت لایه‌ های زیرین پوست همه نواحی آسیب‌ دیده در اطراف چشم و پلک‌ ها تحت تاثیر قرار گیرند و مشکل آن‌ ها برطرف شود.

پلاسماجت پلك در كرج

پلاسماجت پلك در كرج

هزینه پلکسر بینی و پلک چقدر است

هزینه پلكسر بيني و پلك كرج به عوامل متفاوتی نظیر کلینیک مورد نظر برای انجام این کار، میزان دستمزد پزشک، تعداد جلسات مورد نیاز، نوع پوست و … بستگی دارد؛ بنابراین نمی توان قیمت یکسانی را برای همه در نظر گرفت. تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام این کار نیز به سطح مورد انتظار شما از نتیجه و همچنین پاسخ پوست شما بستگی دارد. در اکثر مواقع تعداد جلسه‌ های مورد نیاز را بعد از گذشت یک ماه و با بررسی پوست بعد از یک دوره درمانی ارزیابی می‌ کنند.

توصیه های قبل از اقدام برای پلاسما جت پلک

  1. به اندازه کافی درباره اعتبار کلینیک و تخصص و مهارت پزشک تحقیق کنید.
  2. در جلسات مشاوره با پزشک همه سوالات خود را بپرسید و درباره انتظارات خود با او صحبت کنید.
  3. در صورتی که حساسیت پوستی دارید یا قبلا چشمان خود را جراحی کرده ‌اید، پزشک را مطلع کنید.
  4. اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید یا داروی خاصی مصرف می‌ کنید، حتما به پزشک اطلاع دهید.
  5. دو هفته قبل از عمل مصرف سیگار، قلیان و الکل را متوقف کنید.
همه-چیز-درباره-پلاسماجت-و-عملکرد-آن-روی-سطح-پوست

همه-چیز-درباره-پلاسماجت-و-عملکرد-آن-روی-سطح-پوست

پلكسر بيني و پلك در کلینیک جهانشهر

پلكسر بيني و پلك كرج با بهترین دستگاه ها و متخصص ترین پزشک ها آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. کلینیک جهانشهر با سال ها تجربه در زمینه زیبایی پوست و مو به شما کمک می کند تا بهترین روش را برای درمان نواقص خود انتخاب کنید، همچنین شما می توانید جهت مشاوره رایگان با متخصصان کلینیک با ما تماس بگیرید.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

7 + هجده =

فهرست