مرکز تخصصی زیبایی در طالقانی کرج

کلینیک زیبایی کرج طالقانی

کلینیک زیبایی کرج طالقانی : اگر به دنبال کلینیک زیبایی در کرج برای انجام خدمات مختلف زیبایی و جوانسازی هستید، می توانید از متخصصان ما در این زمینه کمک بگیرید.
داشتن اپراتورهای کارآزموده، فراهم کردن محیطی زیبا، آرام و کاملاً بهداشتی، استفاده از مواد و ومتریال تضمینی، بکارگیری دستگاه های پیشرفته اروپایی و آمریکایی، ارائه مشاوره رایگان قبل از انجام خدمات، وجود نمونه کارهای متنوع و مهم تر از همه پیگیری های منظم پس از انجام خدمات از ویژگی هایی که ما همواره تلاش کردیم برای شما مراجعه کنندگان عزیز فراهم کنیم.
 همواره برای زیباتر شدن و هدیه دادن شادابی و  جوانی به شما عزیزان سعی می کنیم تا شما در کمال آرامش و آسودگی، در بهترین کلینیک زیبایی کرج با خیال راحت درمان خود را شروع کنید.

تزریق ژل و بوتاکس برای جوانی صورت افراد

تزریق ژل و بوتاکس از راه های جوانسازی پوست است که ژل با وارد شدن به بافت زیرین پوست خطوط ایجاد شده را پر می کند و بوتاکس با فلج کردن عصب عضلات ناحیه مورد تزریق از انقباض  جلوگیری کرده و در نتیجه چین و چروک ها محو خواهند شد.
تزریق ژل:
تزریق ژل یک روش کم تهاجمی پوست است که برای جوانسازی کاربرد دارد.
ژل ها و فیلر ها یک نوع پرکننده هستند که در واقع پروتئین اند و با بدن نیز سازگار می باشند و مانند کلاژن و اسید هیالورونیک برای شادابی و جوانسازی پوست استفاده می گردد.
افزون بر رفع چین و چروک، تزریق ژل برای حجیم سازی بافت از دست رفته لب و چانه نیز استفاده می شود.
تزریق بوتاکس:
تزریق بوتاکس از انقباض عضلات جلوگیری خواهد کرد.
پس از اینکه بوتاکس در ناحیه دلخواه تزریق می شود در زمان کوتاهی جذب عضله خواهد شد و در انتهای عصب ها قرار خواهد گرفت و از تولید ماده ای به نام استیل کولین که مسئول انقباض عضلات است جلوگیری می کند.
فلج شدن عضلاتی که در آن تزریق می شود، موقتی است و بین ۴ تا ۶ ماه خواهد بود.
پس از اتما تزریق بوتاکس تا مدت ها از ماساژ دادن محل تزریق جلوگیری کنید.

رفع خطوط خنده با هایفوتراپی

هایفوتراپی یکی از روش ها برای رفع خط لبخند است که از مؤثرترین تکنیک‌های لیفت صورت با روش غیر جراحی است.
برای  رفع خط خنده با دستگاه هایفوتراپی، از  یک تنظیمات خاص برای کاهش خطوط سطحی در اطراف دهان استفاده میگردد.
هایفو در یک جلسه کوتاه که حدود ۴۵ دقیقه زمان می برد، بدون درد انجام می شود.
در هایفو اینکونه است که گرمای زیر پوست موجب تحریک رشد کلاژن جدید می‌گردد و کلاژن باعث افزایش رشد پوست جدید و در نتیجه باعث جوان‌تر، شاداب‌تر و احیا شدن چهره ی شما می‌شود. هایفوتراپی به علاوه  می‌تواند ناحیه پایین صورت را بالا کشیده و سفت کند بطوری که عمق خطوط خنده کاهش یابد و از برجستگی نواحی پایین فک کم شود.
هایفوتراپی کلینیک جهانشهر کرج

هایفوتراپی کلینیک جهانشهر کرج

زاویه سازی صورت با روش های غیرتهاجمی

در کلینیک جهانشهر زاویه سازی صورت (فک) با استفاده از روش‌هایی مثل تزریق ژل و چربی انجام می شود. این روش‌های کم‌تهاجمی هم تاثیرات جوان کننده بر پوست صورت می‌گذارند و هم می‌توانند تاثیر شگفت‌انگیزی بر زیبایی چهره‌ی شما داشته باشند.
قطعا که روش‌های کم‌دردسر تزریقی جایگزینی بسیار مناسبی برای روش‌های پردردسر و پرهزینه‌ی جراحی هستند.
در رابطه با طول ماندگاری این روش باید بگوییم که با استفاده از تزریق ژل و چربی می‌توانیم اثرات بلند مدت یا حتی دائمی، مشابه با جراحی فک ایجاد کنیم.
در  روش‌های تزریق چربی یا ژل، مواد به درون بافت نرم صورت تزریق می‌شود تا برخی اجزای صورت مخصوصا چانه یا گونه‌ها برجسته شوند، انحنای اجزای صورت نیز به تعادل نسبی برسند، حجمی که به دلیل پیری از دست می رود جبران می شود، چین و چروک‌های ظریف برطرف و شکاف‌های پوستی پر شوند.
پس با کمک زاویه سازی فک می‌توانید مرز بین صورت و گردن را بهبود ببخشید تا غبغب یا افتادگی چانه به چشم نیاید.
زاویه سازی صورت در کلینیک

زاویه سازی صورت در کلینیک

تزریق فیلر زیر چشم برای فرو رفتگی و تیرگی

اصلی هدف از تزریق فیلر به زیر چشم، روشن شدن و پر شدن زیر چشم هاست که کمک می کند میزان چین و چروک ها و سیاهی زیر چشم به حداقل برسد.
برای تزریق فیلر زیر چشم، در اولین قدم نواحی که قرار است فیلر تزریق شود، علامت گذاری و با مایع تمیز کننده، استریل می شوند؛ در اکثر مواقع از کرم بی حس کننده قبل از تزریق در آن  ناحیه استفاده می شود زیرا چند دقیقه طول می کشد تا کرم جذب پوست شود و اثر کند. سپس، فیلر با استفاده از سوزن کوچک و ظریف و با دقت بالا، به ناحیه مورد نظر تزریق خواهد شد.
کیانی که پوستی ضخیم و صاف دارند، به نتایج بهتری از تزریق فیلر زیر چشم می رسند.
یکی از نکاتی که باید گفته شود این است که تزریق فیلر هیچ تاثیری بر روی رنگ چشم نمی گذارد.  تزریق فیلر زیر چشم در حدود چند دقیقه به طول می انجامد و با برطرف شدن کبودی و ورم زیر چشم، نتایج نهایی تزریق مشخص خواهد شد.
فیلر زیر چشم را می توان در نواحی اطراف چشم ها مثل خطوط پنجه کلاغی، ناحیه ی زیر چشم و چین و چروک های زیر چشم انجام داد.

کلینیک زیبایی جهانشهر کرج

کلینیک زیبایی کرج طالقانی

کلینیک زیبایی کرج طالقانی

پس از نکات و توضیحات ذکر شده در این مقاله قطعا این سوال برای افراد مختلف ایجاد شده است که چه روشی برای هر فرد مناسب است که باعث می شود به نتیجه ی ایده آل خود برسد؟

باید گفت که رسیدن به نتیجه ی مطلوب زمانی رخ می دهد که شما قبل از تصمیم گیری، خواسته ها و انتظارات خود را تعیین کنید و تمام نکاتی که بعد از تزریق می خواهید به آن برسید را به متخصص اعلام کنید.
با مراجعه به پزشک متخصص و مشاوره با او انتخاب درست ترین روش برای شما کاملا آسان می شود.
برای اطلاع از قیمت ها و شیوه ی درمان با ما تماس بگیرید ما بصورت کاملا رایگان به شما مشاوره خواهیم داد بصورت حضوری یا بصورت تلفنی با ما در ارتباط باشید.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

چهارده + 5 =

فهرست